jo.grebkow.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Jednostek Organizacyjnych Gminy Grębków www.grebkow.pl
GOPS strona główna 

Informacje bieżące
Nabór na stanowisko asystenta rodziny

Ogłoszenie o naborze

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2023-12-22 11:33:36 | Data modyfikacji: 2023-12-22 11:34:21.
Informacja o przedłużeniu załatwienia sprawy
(dodatek węglowy)

Dodatek węglowy – informacja o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy
Informacja Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie o przedłużeniu terminu do załatwienia sprawy w zakresie złożonych wniosków o wypłatę dodatku węglowego

Na podstawie art. 3 ust. 2, ust. 3 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz.U. z 2022 r. poz. 1692), w związku z art. 36 §1, §2, art. 49 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) oraz na podstawie Zarządzenia nr 170/2022 Wójta Gminy Grębków z dnia 17 sierpnia 2022r.
w sprawie udzielenia Kierownikowi Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie upoważnienia do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie. zawiadamia, iż załatwienie spraw związanych z wydaniem informacji dotyczących wniosków o wypłatę dodatku węglowego, złożonych od dnia 17 sierpnia 2022r. nie nastąpi w terminie 30 dni.

Wypłata dodatków węglowych jest zadaniem zleconym Gminie Grębków i jego realizacja jest uzależniona od otrzymania środków od Wojewody Mazowieckiego.

Gmina Grębków złożyła zapotrzebowanie na w/w środki w określonym przez Wojewodę terminie, jednak do dnia dzisiejszego ich nie otrzymała, co uniemożliwia realizację wypłat dodatków węglowych.

Wydanie informacji oraz wypłata dodatków węglowych nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu środków na realizację zadania oraz przyjęciu ich do planu finansowego.

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2022-09-19 14:19:37 | Data modyfikacji: 2022-09-19 14:20:24.
informacja o rodzinach wspierających

informacja o rodzinach wspierających

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2021-12-30 10:17:54.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na Asystenta Rodziny.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na stanowisko: ASYSTENTA RODZINY


Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, 1/2 etatu, zadaniowy czas pracy (oznacza pracę w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy),
Przewidywany termin zatrudnienia: sierpień 2020 r.
Okres zatrudnienia: 01.08.2020r. do 31.12.2020r.
1. Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) korzystanie z pełni praw publicznych;
c) nieposzlakowana opinia;
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;
g) wykształcenie:
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna,
- lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub co najmniej wykształcenie średnie i szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
h) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona;
i) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
j) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;
f) umiejętność współpracy w zespole;
g) odporność na sytuacje stresowe;
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną;
i) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.
3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a) empatia,
b) komunikatywność,
c) odpowiedzialność,
d) kreatywność,
e) obowiązkowość,
f) rzetelność,
g) zaangażowanie i odporność na stres,
h) zdolności organizacyjne.
4. Wymagane dokumenty:
a) CV ze zdjęciem;
b) list motywacyjny.
List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą: “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ. U. UE z 2016 r. L 119, poz. 1)”.
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
d) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy);
e) kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
g) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
i) kopia dowodu osobistego;
j) podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej ora z władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
k) podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
l) inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów ww. dokumentów.
5. Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny
merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Grębkowie ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
6. Termin i sposób składania ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Asystent rodziny”) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie od poniedziałku do piątku w godz. 8°° - 16°° lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków w terminie od 03.06.2020r. do 24.06.2020r. (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka). Aplikacje niekompletne lub które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grębkowie
Małgorzata Krasnodębska

 

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-06-03 08:16:15.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko
asystenta rodziny.

                                                                                                                                                          Grębków, dnia 03.06.2020r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru ogłoszonego w dniu 6 maja 2020 roku nabór na w/w stanowisko nie został rozstrzygnięty.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:


Nabór na w/w stanowisko trwał w okresie od 06.05.2020 roku do 22.05.2020 roku. Na ogłoszony nabór nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym nabór pozostał nierozstrzygnięty.


                                                                                                                   Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                                                                                                              w Grębkowie
                                                                                                                                                 / - / Małgorzata Krasnodębska

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-06-03 08:10:18.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na Asystenta Rodziny.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na stanowisko: ASYSTENTA RODZINY


Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, 1/2 etatu, zadaniowy czas pracy (oznacza pracę w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy),
Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2020 r.
Okres zatrudnienia: 01.07.2020r. do 31.12.2020r.
1. Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) korzystanie z pełni praw publicznych;
c) nieposzlakowana opinia;
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;
g) wykształcenie:
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna,
- lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub co najmniej wykształcenie średnie i szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
h) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona;
i) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
j) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;
f) umiejętność współpracy w zespole;
g) odporność na sytuacje stresowe;
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną;
i) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.
3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a) empatia,
b) komunikatywność,
c) odpowiedzialność,
d) kreatywność,
e) obowiązkowość,
f) rzetelność,
g) zaangażowanie i odporność na stres,
h) zdolności organizacyjne.
4. Wymagane dokumenty:
a) CV ze zdjęciem;
b) list motywacyjny.
List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą: “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ. U. UE z 2016 r. L 119, poz. 1)”.
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
d) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy);
e) kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
g) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
i) kopia dowodu osobistego;
j) podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej ora z władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
k) podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
l) inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów ww. dokumentów.
5. Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny
merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Grębkowie ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
6. Termin i sposób składania ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Asystent rodziny”) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie od poniedziałku do piątku w godz. 8°° - 16°° lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków w terminie od 06.05.2020r. do 22.05.2020r. (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka). Aplikacje niekompletne lub które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grębkowie
Małgorzata Krasnodębska

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-05-06 08:10:21.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko
asystenta rodziny.

                                                                                                                                                     Grębków, dnia 06.05.2020r.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru ogłoszonego w dniu 7 kwietnia 2020 roku nabór na w/w stanowisko nie został rozstrzygnięty.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Nabór na w/w stanowisko trwał w okresie od 07.04.2020 roku do 24.04.2020 roku. Na ogłoszony nabór nie wpłynęła żadna ofertazwiązku z powyższym nabór pozostał nierozstrzygnięty.



Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grębkowie
/ - / Małgorzata Krasnodębska

 

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-05-06 08:05:56.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na Asystenta Rodziny.

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na stanowisko: ASYSTENTA RODZINY


Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, 1/2 etatu, zadaniowy czas pracy (oznacza pracę w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy),
Przewidywany termin zatrudnienia: czerwiec 2020 r.
Okres zatrudnienia: 01.06.2020r. do 31.12.2020r.
1. Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) korzystanie z pełni praw publicznych;
c) nieposzlakowana opinia;
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;
g) wykształcenie:
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna,
- lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub co najmniej wykształcenie średnie i szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
h) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona;
i) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
j) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;
f) umiejętność współpracy w zespole;
g) odporność na sytuacje stresowe;
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną;
i) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.
3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a) empatia,
b) komunikatywność,
c) odpowiedzialność,
d) kreatywność,
e) obowiązkowość,
f) rzetelność,
g) zaangażowanie i odporność na stres,
h) zdolności organizacyjne.
4. Wymagane dokumenty:
a) CV ze zdjęciem;
b) list motywacyjny.
List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą: “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ. U. UE z 2016 r. L 119, poz. 1)”.
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
d) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy);
e) kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
g) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
i) kopia dowodu osobistego;
j) podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej ora z władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
k) podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
l) inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów ww. dokumentów.
5. Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny
merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Grębkowie ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
6. Termin i sposób składania ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Asystent rodziny”) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie od poniedziałku do piątku w godz. 8°° - 16°° lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków w terminie od 07.04.2020r. do 24.04.2020r. (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka). Aplikacje niekompletne lub które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grębkowie
Małgorzata Krasnodębska

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-04-06 11:14:19.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko
asystenta rodziny.

Grębków, dnia 03.04.2020r.



INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY

 

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru ogłoszonego w dniu 10 marca 2020 roku nabór na w/w stanowisko nie został rozstrzygnięty.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Nabór na w/w stanowisko trwał w okresie od 10.03.2020 roku do 27.03.2020 roku. Na ogłoszony nabór nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym nabór pozostał nierozstrzygnięty.




Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grębkowie
/ - / Małgorzata Krasnodębska

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-04-06 11:08:01.
Informacja o dużurach.

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie pełni dyżury w celu udzielania niezbędnej informacji osobom, które potrzebują pomocy zwłaszcza ludziom starszym, samotnym lub niepełnosprawnym oraz innym osobom znajdującym się w kwarantannie, związanej z zagrożeniem koronawirusem SARS-CoV-2 wywołującym zachorowanie na COVID-19 w godzinach:


7³° - 8°° pod numerem telefonu - 733 – 449 – 862
8°° - 16°° pod numerem telefonu – (25) 793 – 00 – 40 w. 11
16°° - 19°° pod numerem telefonu – 733 – 449 – 862.

 

Kierownik GOPS

Małgorzata Krasnodębska

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-03-19 15:00:38.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na Asystenta Rodziny

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na stanowisko: ASYSTENTA RODZINY


Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, 1/4 etatu, zadaniowy czas pracy (oznacza pracę w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy),
Przewidywany termin zatrudnienia: maj 2020 r.
Okres zatrudnienia: 01.05.2020r. do 31.12.2020r.
1. Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) korzystanie z pełni praw publicznych;
c) nieposzlakowana opinia;
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;
g) wykształcenie:
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna,
- lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub co najmniej wykształcenie średnie i szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
h) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona;
i) kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
j) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;
f) umiejętność współpracy w zespole;
g) odporność na sytuacje stresowe;
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną;
i) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.
3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a) empatia,
b) komunikatywność,
c) odpowiedzialność,
d) kreatywność,
e) obowiązkowość,
f) rzetelność,
g) zaangażowanie i odporność na stres,
h) zdolności organizacyjne.
4. Wymagane dokumenty:
a) CV ze zdjęciem;
b) list motywacyjny.
List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą: “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ. U. UE z 2016 r. L 119, poz. 1)”.
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
d) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy);
e) kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
g) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
i) kopia dowodu osobistego;
j) podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej ora z władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
k) podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
l) inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów ww. dokumentów.
5. Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny
merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Grębkowie ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
6. Termin i sposób składania ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Asystent rodziny”) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie od poniedziałku do piątku w godz. 8°° - 16°° lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków w terminie od 10.03.2020r. do 27.03.2020r. (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka). Aplikacje niekompletne lub które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grębkowie
Małgorzata Krasnodębska

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-03-09 09:44:39.
Informacja o wynikach naboru na stanowisko
asystenta rodziny.


Grębków, dnia 21.02.2020r.

 

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru ogłoszonego w dniu 31 stycznia 2020 roku nabór na w/w stanowisko nie został rozstrzygnięty.

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Nabór na w/w stanowisko trwał w okresie od 31.01.2020 roku do 14.02.2020 roku. Na ogłoszony nabór nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym nabór pozostał nierozstrzygnięty.

 

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grębkowie
/ - / Małgorzata Krasnodębska

 

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-02-21 13:07:04.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na Asystenta Rodziny

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie
ogłasza nabór na stanowisko: ASYSTENTA RODZINY


Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grębkowie.
Forma zatrudnienia: umowa o pracę, 1/4 etatu, zadaniowy czas pracy (oznacza pracę w godzinach przedpołudniowych, popołudniowych i wieczornych oraz w dni ustawowo wolne od pracy, również w weekendy),
Przewidywany termin zatrudnienia: marzec 2020 r.
Okres zatrudnienia: 01.03.2020r. do 31.12.2020r.
1. Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego;
b) korzystanie z pełni praw publicznych;
c) nieposzlakowana opinia;
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu;
g) wykształcenie:
- wyższe o kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna,
- lub wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione szkoleniem w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodziną,
- lub co najmniej wykształcenie średnie i szkolenie w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej 3 letni staż pracy z dziećmi lub rodziną;
h) kandydat/kandydatka nie jest i nie był/a pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jemu/jej zawieszona ani ograniczona;
i)kandydat/kandydatka wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek został na niego/nią nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
j) znajomość regulacji prawnych z zakresu: wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, pomocy społecznej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, wychowania w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi, przeciwdziałania narkomanii, przepisów o ochronie danych osobowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;
b) wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny;
c) znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami i instytucjami pomocy społecznej;
d) samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy;
e) komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność;
f) umiejętność współpracy w zespole;
g) odporność na sytuacje stresowe;
h) umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną;
i) znajomość przepisów ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej i innych aktów normatywnych związanych z pomocą społeczną.
3. Preferowane cechy osobowościowe kandydatów:
a) empatia,
b) komunikatywność,
c) odpowiedzialność,
d) kreatywność,
e) obowiązkowość,
f) rzetelność,
g) zaangażowanie i odporność na stres,
h) zdolności organizacyjne.
4. Wymagane dokumenty:
a) CV ze zdjęciem;
b) list motywacyjny.
List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą: “Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (DZ. U. UE z 2016 r. L 119, poz. 1)”.
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
d) kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy);
e) kopie świadectw pracy, ewentualnie referencje z zakładów pracy;
f) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku;
g) podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych;
h) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
i) podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej ora z władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona;
j) podpisane oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
k) inne dokumenty potwierdzające zdobytą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje.
Uwaga! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów ww. dokumentów.
5. Postępowanie rekrutacyjne:
Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:
Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny
merytorycznej,
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Grębkowie ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków i dokonanie wyboru pracownika na jej podstawie.
6. Termin i sposób składania ofert:
Dokumenty (w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Asystent rodziny”) należy składać osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie od poniedziałku do piątku w godz. 8°° - 16°° lub pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Wspólna 5, 07 – 110 Grębków w terminie od 31.01.2020r. do 14.02.2020r. (liczy się data wpływu oferty do Ośrodka). Aplikacje niekompletne lub które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej wybrani kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębkowie oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Grębkowie
Małgorzata Krasnodębska

 

 

Opublikowane przez: test test | Data wprowadzenia: 2020-01-31 08:52:32 | Data modyfikacji: 2020-01-31 08:54:11.

Zobacz:
 status prawny .  Informacje bieżące .  Klauzula informacyjna RODO .  Informacje o Organach .  Deklaracja dostępności .  Statut  .  Sprawozdania .  Struktura organizacyjna .  Regulaminy .  Ewidencje, rejestry i archiwa .  Mienie  .  Działalność  .  Ogłoszenia .  Oświadczenia majątkowe .  Informacje nieudostępnione . 
Data wprowadzenia: 2020-01-31 08:52:32
Data modyfikacji: 2020-01-31 08:54:11
Opublikowane przez: test test

  Biuletyn Informacji Publicznej - jo.grebkow.pl